FashionPhilosophy Fashion Week Poland 2014



W ubiegłym tygodniu odbyła się 10 odsłona FashionPhilosophy FASHIONWEEK POLAND, na której miałam okazję gościć po raz pierwszy. Jako, że mieszkam bardzo blisko postanowiłam pojawić się na tym najważniejszym wydarzeniu modowym w Polsce. Moje pierwsze spostrzeżenia? Nie wiedziałam, że Polacy mają tak niesamowite wyczucie stylu. Tutaj zwracam szczególną uwagę na męską część uczestników Tygodnia Mody! 
Poza tym, organizacja pokazów mody oraz  cała oprawa FW jak dla mnie na duży plus. Wiem już dziś, że bez wątpienia pojawię się na  kolejnej edycji. Podczas tegorocznej udało mi się uczestniczyć na kilku pokazach oraz zwiedzić strefę SHOWROOM.
Pozostawiam Was więc z małą fotorelacją i biorę się za kolejny post :)

 S.IVORY
 S.IVORY
 MESSO
 YEAHBUNNY
 MISSU DESIGN





0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

FOLLOWERS

FACEBOOK

TRANSLATE

Blog Archive

STATISTICS